Ingen bloggning!

Har inte hunnit blogga i dag :-S

Har varit hos mamma och klippt Colin, vilket tog en väldans tid. Alla barnen ville följa med och arbetade för morfar ;) Dom bar ved in till vedboden och la in. Dom tjänade ihop 50 kronor var :)

Sen åkte vi och storhandlade lite, barnen hjälpte till och dom är så stora nu så dom är verkligen till hjälp :) Dom fick en glass i var som tack :)

Nu är vi hemma, jag har ätit lite, det hade jag glömt på hela dagen :S Gjorde ordning en burk ravioli åt dom hos mamma, men glömde mig själv.
Men nu är jag mätt och nöjd.

Kl 22 börjar en film som vi ska se på. Barnen ska lägga sig i tid i dag, 22.30, för My ska bort hela dagen i morgon på Tokyo Expo och killarna ska spela cup spel.

Nu ska jag hjälpa till att göra kvällsfika :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback