Liseberg!!!

Längtar såååååå tills i helgen!

Då ska Jojjan, jag, My och Tora åka till Liseberg :-D

Anledningen till att bara My och Tora får följa med kom sig så att när Mimmie, som nu är 19 år (petras äldsta dotter) var 12 år så tog jag och Jojjan med henne och en kompis till Liseberg för att ha askul :D Både Jojjan och jag älskar karuseller och vi tog inte med Tora som bara var 6 år då, för vi ville bara ha med oss lite större barn (själviskt nog) så att vi alla kunde åka och ha sååå kul utan att behöva passa småungar ;)

Då lovade Jojjan Tora att när hon var 12 så skulle hon också få åka dit med oss med en kompis.

Nu är hon 12 ;)
Och eftersom My tillkommit i vår familj och hon också är 12 (snart) så blir det dom två!
Om två år är Lisa och Viggo 12 år så då blir det deras tur, året efter är William 12 så då är det hans tur och eftersom han är 'ensam' då så kommer han få bjuda med en kompis som Mimmie fick :-) 

Men iallafall, åka med två så stora barn är så himla roligt! Lite friare liksom, dom vågar åka det mesta och är så härligt roliga att 'hänga' med.
Nä, jag ser fram emot det som tuuuuusan :-D

Nu hamnade Liseberg på Mys mammas vecka oturligt nog, när vi bokade var det 'våran' vecka så det var inte meningen, men hon har sagt att My får följa med ändå :-D Så det var bra! 

Kommer ha så kul! Längtar!
Vi kommer sova på hotell och ha mysigt, Liseberg ena dagen och lite shopping andra dagen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback