Lite paus i virkningen

Tar en kort virkpaus ;)

Men inte för lång, både Viggo och My vill ha en virkad kanin, kommer inte hinna båda, men måste iaf hinna med en!

Har gjort huvudet och halva kroppen, och ja, halva natten har gått så måste rappa på lite :O

Men den är faktiskt jättesöt :D Är jätteskojsigt att virka små gubbar.


I dag låg Viggo och gnällde i soffan att han ville gå på någon träning, fotbollen var ju i går och då var det avsutning, men det ska väl komma inne träningar med snart, men han ville gå på något mer.

Då vi redan far väldigt mycket fram och tillbaka med barnen till träningar, kompisar och sådant så sa jag att om han vill gå på ytterligare en sport så får han vara beredd att åka lite buss i såfall vissa gånger.
Vår bensin räkning som ligger på minst typ 2500:- i månaden är tillräckligt tycker jag.

Det gick han direkt med på, ville testa handboll. Jag skulle ju ner till Rimbo och stå i receptionen på Friskis, sen träna, sen jobba, så han fick åka med mig ner (jag ringde en handbollstränare och frågade om det var ok att han kom och testade och det var det) sen skulle han ta bussen hem :) Han är duktig ändå, jag är väldigt stolt över honom att han är beredd att 'jobba' lite för vad han vill :love:

Dock när jag ringde honom på kvällen sen efter träningen och frågade hur det gått så sa han att det var den tråkigaste sport han någonsin testat på, hahaha.

Vilket lite i hemlighet glädjer mig för bara spelaravgift + medlemsavgift skulle gå på 1100 kr :S
Nu säger han att han istället vill fortsätta med bandyn, så ja, får se då hur det blir. Han har ju gått på det, men inte verkat tycka det är superroligt. Men vi får se.
Det är billigare iaf :S

Men nu ni, nu ska jag tillbaka till min virk-kanin!

PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback