Morgon :-)

Om några minuter slutar jag :-)

Då ska jag hem och äta frukost med Viggo. Mysigt. Är dessutom vrålhungrig, men jag vill fika hemma så jag får hungra en liten stund till.

I dag är det fotboll, Thomas och jag ska ta promenad medans den är. Ska väl iofs vara dåligt väder eventuellt, så vi pratade om att simma istället men jag måste ändå gå med Rocco så vi får se. 
Kanske att jag tar en ordentlig promenad på hemma plan med voffe  när jag vaknat, sen middag och sen i väg till fotboll och simma medans. Fotbollen är ju i 80 minuter, så raskar man på lite så hinner man ju simma i 45 minuter iallafall.
Viggo kan dessutom gå hem till farmor som bor 100 meter därifrån om vi skulle vara sena. 

Nu ni så ska jag hem! Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback