Morgonstund....

Snart hemgång!

Hem och mysa med barnen innan skolan. MYYYYYYS! Ja, jag har väl tjatat nog om hur mycket jag gillar det.

William skulle gå hem till sin mamma efter skolan en stund, han saknade henne, men han ville komma hem igen efter en stund, hade kunnat sova där, men han får göra som han vill såklart. 

Ska sova ut ordentligt i dag, sen har jag lite fritimmar att göra vad jag vill innan jag ska ner till Friskis strax före 18 :)

Kanske ska baka och plocka svamp! Om jag orkar och hinner. En sak som jag ska göra, som går fort är att lägga in gurka, så gott att göra själv tycker jag :)

Fast ett litet problem, ligger minus på glasburkar, har nada burkar kvar. Alla är fulla med svamp :S Är det någon som känner för att skänka bort lite glasburkar så tar den här svamp-tanten gärna emot :thumbup:



Nä, nu ska jag plocka ihop lite! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback