Nä Nu!!

I går surnade jag till på Thomas, egentligen utan en rimlig anledning, men så blev det iallafall!

Då säger han typ , 'jaha, den tiden på månaden, ja du blir helhispig när du ska ha mens och det brukar ju vara runt den 20e varje månad!'

Jag bah 'VAAAAAA???' :question:

Vad är det här??? Håller han koll på när jag har mens! Dessutom kastar det i mitt ansikte när jag är sur!!! Inte smart grabben!!!

Idag så skrattar jag åt det, haha. Men då blev jag tvärsur, tur att jag i allafall skulle i väg och jobba och kom på andra tankar, hihi.

Stackars Thomas, har han det så varje månad. Haha.

Men nu så ska jag tänka på det och kanske inte vara så lättretad.. Dessutom så har jag nästan ingen mens alls nu, har ju satt in en hormonspiral, förhoppningsvis så försvinner den helt så småningom. Hoppas humörsvägningarna försvinner då också :bigeyes:

Skickade ett väldigt snällt sms till honom för en stund sen och dessutom la jag till 'hoppas du inte tröttnar på mina tokerier :-S '

Fick då som svar: 
'Det kommer jag aldrig göra, älskar ju dig'

Men nu ska jag sluta vara mens-monster! Och håller tummarna för att den försvinner på riktigt snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback