Rubrik

Gömde minneskortet i bärbara datorn och Thomas har åkt i väg med den till jobbet.
Skulle visa all svamp jag plockade i dag :) Blev ca 8-10 liter. Helt otroligt mycket. 

Men när jag var i skogen så sprang Rocco på ett jordgetingbo, så jag var tvungen att skynda mig hem med honom för han blev stungen :( Han blev slö och konstig, men när vi kommit hem mådde han relativt bra. Slö och dåsig, men piggnade till efter ett par timmars sömn. Stackarn :( :(

Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Har grym träningsvärk, så ska ta det lugnt. Ska hoppa över träningen i morgon också faktiskt, ska inte ta i för mycket nu.

Dessutom så ringde dom från jobbet och frågade om jag ville jobba extra i morgon, 7-16, så jag sa ja till det :) Gillar att jobba dag i bland och Thomas ligger ju ändå och sover och Viggo är ju i skolan så jag har ju inget bättre för mig. Hade tänkt att plocka svamp, haha, men det kan jag spara tills i övermorgon ;) 

Nu ska jag slappa lite till framför tvn, Viggo ska ju sova snart. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback