Sådär...

Klippte upp över Roccos ögon häromdagen. Jag hade ju problem att få till ett snyggt afro på honom som inte ramlade ner över ögonen ;) Men nu blev det riktigt bra. Han är så fin nu :love:



Nästa steg är att fixa till det jag sparat på benen så det blir lite mer bolligt :)

I natt ska jag kolla runt lite efter vinterjacka till William. Viggo behöver gympaskor till gympan, sen kommer dom väl spela fotboll inomhus, så dom kommer han använda där också när det blir dags, men tror vi hittat ett par på Team Sportia som han vill ha, får rabatt där nu när jag är medlem på Friskis, men var bara denna månaden tror jag så måste handla dom snart. 

My ska ju bort i kväll och killarna ville hyra en film så bokade den här nyss som jag vet att dom vill se



Ska åka om en stund. My ska handla present innan kalaset och jag ska i väg och träna :)
Sen blir det middag när jag är tillbaka. Torsk med äggsås. Yum!

Skriver nog senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback