Soffan

I dag åkte jag och köpte en soffa :-D
Syrran hängde med, Thomas stannade hemma och målade och meckade med bilen. Jag lånade svärmorsbil + släp :-)

Lyckades pruta ner soffan och dessutom så bärde dom ner den till oss ;D Vilken service.
Den är såååå skön och sååååå fin, helt felfri. Det är en Mio soffa, Monza, som kostar 11000 i nypris och jag fick den för 3500. Inte en fläck eller något alls på den.
Superglad :D:D


Innan soffköpet så var jag och Rocco hos Kerstin och Smilla, (mamma till Mys kompis Linn) Fikade och lät hundarna lekte. Och så fick jag med mig hem äpplen att koka äppelmos med :D

Viggo åkte till Samuel för att leka och sen hänga med dom ner till Arkadien och spela fotbollsmatch. Dom spelade oavgjort, 2-2. Snyggt!

När jag sedan kom hem efter soffköpet så ville ju My såååååå gärna åka till manga mässan igen, Viggo var ju kvar hos Samuel, dom skulle leka vidare efter matchen, så tillslut gav jag med mig och åkte dit med My och William :-) My var superglad såklart!
Gick runt tills dom stängde, redan 17 packade dom ihop i dag.
My fick köpa en lite vocaloid gubbe, (hon fick ju 400 av oss i går, så hon hade fått nog egentligen ;) ) William hittade inget speciellt men var extremt imonerad av vissa grejer:D

Köpte ett par örhängen i var till Lisa och Tora och lite hårspännen och ett mobilsmycke till Mimmie. Mimmie älskar ju manga även hon :-)



Sen köpte jag en spegel till mig som jag ska ha i min sminkväska, för min förra har gått sönder, och den här var ju bara såååå perfekt:D Jag som älskar choklad!!! :D :D



Lägger in en bild på vår fiiiina soffa :)


Postat av: Ninnie

Guuud va snygg soffan va!!!

Stor och fin ju!

Vilket kap!

2011-09-05 @ 16:18:50
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback