Sooooooovit

Har sovit hela dagen. Sen städat lite.

William kom hem för dryga timmen sen och längtar nu tills att Viggo ska komma hem också :love: 
Han och My slutar ju lite senare.

Jobbvecka för mig, lite tråkigt, men barnen går ju ändå i skolan när jag jobbar men ändå, lite tråkigt i kväll när det är Hollywood fruar klockan 22 som My älskar att se på med mig, men jag måste åka innan det börjar. Men men, inte mycket att göra åt! Man måste ju arbeta. Är lyckligt lottad som är så mycket ledig ändå!

Kommer blogga mer i kväll sen, nu ska jag plocka lite, sen sätta i gång med middagen, sen är det fotboll.
Sen så ska jag åka till Friskis och träna ett pass innan jag börjar jobba. Skönt! 
Måste vara lite hård den här veckan, slarvade förra,  i allafall med träningen, men mycket var ju för att jag körde så hårt första dagarna så jag hade sådan träningsvärk. Nej, nu ska jag vara lagom! + att jag ska vara supernoga med maten!

Känner mig supertaggad!

Nu ska jag göra lite nytta! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback