Vaknat :-)

Gick upp för en liten stund sen. Är asseg, haha.
Var astrött i slutet på natten så hoppas jag är piggare i natt, men jag brukar tycka att den första natten är jobbigast!

Nu ska jag ta lite frukost, vad jag nu vill ha, har blivit lätt fixerad vad jag ska äta efter mitt dietande, det är ju inte bra heller. Men jag känner olust inför att äta något som känns det minsta 'onödigt' Rubbat, jag vet!

På onsdag om en vecka blir det iallafall en rejäl ätardag, för då ska vi på en dagskryssning med jobbet och då äta buffen :) Då ska jag äta precis vad jag vill!

Håller på att ringa SL om Viggos väska som han glömde på bussen.
Helt sjukt vad jag fått ringa och åka runt för att få fatt på den där väskan. Verkligen skitpissig service. Nu har den förmodligen hamnat på deras hittegods i sthlm, men det kan ta ett par dagar att registreras så jag vet ju fortfarande inte :-( Snart ger jag upp om att hitta den.

Rikitigt tråkigt. Blir rätt dyrt med att köpa nya saker, men har knappast något val. Han behöver såfall ny ryggsäck, han pop jacka låg där, fotbollsskor + skydd, sl-kortet, lite kläder, mobilladdare :-(
Riktigt tråkigt.

Men vad ska man göra! Han gör nog inte om det iaf. Förhoppningsvis.

Nu måste jag äta ngt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback