Regn regn regn...

I dag åker jag till Turkiet. Ska bli sjukt skönt att få lite riktig värme :) Ska ladda batterierna. Känns som det behövs.

I går var jag och tävlade med Rocco i Kista. Regnade sjukt mycket, var extra nöjd med mitt tält kan jag lugnt påstå, annars hade jag fan åkt hem.



Spookie vill också åka hem tror jag ;)

Banan var extremt lerig och hal, men jag hade ju fotbollskor vilket underlättade, men var svårt att springa för fullt. Var rätt så opepp också.
I agility klassen så tog inte rocco slalomingången, vilket han borde gjort så kändes surt. Dock så borde jag fått fel för kf på A tror jag det var och dessutom vägran på en tunnel, men domaren var välldigt generös kan man säga :)

Hoppklassen gick bättre. Kändes fin. Små missar som kostade tid, men han sprang på riktigt bra emellanåt, det som känns nu är att vi behöver mer träning! Om han får bli säkrare så kommer han kunna ta in lite tid. Kollar jag på filmen så ser det riktigt bra ut stundvis.

Håller på att ladda upp dom, vilket tar en evighet, men ska lägga upp dom när det är klart.

Köpte en jättesmart grej, en kampleksak med boll och godisficka :D Perfekt att ha smaskig godis i, samtidigt som den går att kampa med och kasta!


Sen köpte jag ett tjockt fleecetäcke till Rocco som jag är såååå nöjd med!

Var ut i skogen i morse.. i regnet med hundarna på en morgon prommis :)

Spookie



Rocco


Lilla skrutten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback