Inte mycket bloggande.

Hej hopp!

Har sjukt mycket att göra känns det som.
Jobbar ju som vanligt och så pluggar jag heltid på distans. Sen har står jag ju i receptionen på friskis och numera sitter jag även med i agilitysektorn på knivsta bk. Försöker hinna med lite träning på friskis däremellan, men det är mest fokus på träning med Rocco. Lägger ner mycket tid (och pengar) där.
Sen försöker jag ju vara lite huslig och baka och fixa, särskilt nu inför jul. 

Jobbar just nu min tredje natt, två till ska klaras av. Tomas åker till fjällen med kompisar över helgen, jag har ju då jobb, träning med Rocco, utsällning med Nikki, syrrans julfest, bakning till ungarnas julmarknad, dessutom måste jag infinna mig på julmarknaden i helgen :S Känns lite stressigt.. ska ju hinna med att bada o klippa Nikki, sova efter jobb en stund osv osv. 
När den här helgen är över så ska det bli skönt med lite vila!!


Annars är det väldigt bra med oss. Jag vill ha tillökning i familjen, en till pudel. Tomas är inte lika entusiastisk.. Men jag försöker övertala :P Det går lite bra!

Nu blir det lite bildbomb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback