En helt vanlig onsdag :)

Längtar till lite ledighet, tid för att pyssla och baka.

I dag så har jag plockat lite med tvätt och så. 
Lagade ost och skinksås till pasta, supergott :D Ungarna gillar sådan enkel mat.
Sen bestämde vi att barnen skulle få laga mat själva (med lite hjälp om dom vill) en dag, i princip vad dom vill. Det tyckte dom lät kul :) My ville göra Brownies till middag, men jag föreslog att det skulle bli efterrätten istället ;) Viggo vill laga tacos, William var väldigt entusiastisk men har inte bestämt sig ännu.
Dock så ska han baka i morgon och han tänker komma på receptet själv. Spännande ;D

Pojkarna var på fotboll i dag, William har varit lite seg att komma i väg förut, men nu har han sett fram emot det mycket som det verkar :) Thomas och jag tog en timmes promenad medans dom tränade. My var kvar hemma.
Kallt ute, men långkalsonger och extra tröja gjorde att det blev en skön promenad ändå.

Snuttan i soffan..


Postat av: Elin

Va rolig!t! :)



Jag vet inte, beror väl på intresset, skulle ju vara kul om man kanske kunde försöka hålla en gång i veckan eller varannan vecka. Det verkar iallafall finnas ett intresse, dessutom skulle det vara kul att få träffa andra hundägare då man har ju ett stort gemensamt intresse, Hund ;)



Tänkte att vi provar nu på söndag och kollar runt lite, det är redan lite folk som har hört av sig. Så nu är det bara sprida infon vidare :)



Må så gott!

2012-02-02 @ 21:41:39
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken supersöt hund!

älskar pommar, mitt sambo vill ju ha en :)

2012-02-02 @ 21:42:18
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Elin

Måste bara säga att er pommis var ju helt bedårande!!!

2012-02-04 @ 20:12:35
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback