För trött...

för att skriva.

Har varit en riktig hundhelg :)

I dag en hel träningsdag på www.perfektatassar.se
Kort kommer i morgon, vill ni kolla nu så finns dom på min facebook.

Är iallafall oerhört stolt över hundarna. Uppför sig så himla väl. Vänliga, snälla och lydiga. Helt underbara.
Nu ska jag verkligen komma igång med träningen igen och tävla i vår med Rocco.
Nikki är en utmärkt störning och kan använda henne till att avancera i träningen. Satte dom bägge mycket i dag och kallade bara in Nikki. Rocco stannade kvar och väntade på 'sin' inkallning. Såååå duktig :love:

Dessutom funkar hon utmärkt som störning då hon springer om kring mina fötter och när Rocco och jag tex går fot, han ger mig iaf fullt fokus. Duktig kille!

Nikki fick också göra lite skoj. Hoppade lydnadshindret och sprang runt och var sötast i byn ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback