Snart helg :)

Hej igen :)

Glest med bloggandet, men orkar inte ursäkta mig över det, det går upp och ner.

Har haft rätt mycket... :)

Just nu jobbar jag sista av fyra nätter. Passar på att virka. Har fått rätt mycket beställningar på främst HelloKitty mössor, mopsmössor och så mopsfigurer :) 
Så har lite virk-värk, så går stadigt på alvedon för jag har inte tid att ta virkpaus, måste bli färdig ;)

Fortsätter träna med hundarna, eller främst Rocco. Nikki hänger mest med och tränar lite på sitt lilla vis ;) Perfekt liten störning.

I morgon ska jag och Viggo åka på kalas till Lisa och Tora. Ska bli mysigt! Har lovat Mimmie en mössa, så den måste jag göra färdigt i natt med! Bäst att sätta i gång.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback