Virkevirke vire.... :)

Nu virkar jag.. Har massor av beställningar så måste göra klart lite saker :) Roligt!

Var i badhuset i dag med ungarna och så fikade vi på Chocolate :) Mums!
Sen på kvällen var Rocco och jag på en agility träning i Hallen. Så jävla kul rent ut sagt. Rocco älskar det.
Han hoppar och springer snabb och lätt. Det gäller för mig att hänga med. Detta var ju en handling kurs och det är exakt vad vi behöver. Jag måste bli snabbare och vanare emellan hindren. Gör jag rätt så går han riktigt bra, särskilt när man tänker på hur orutinerad han är.
Lär sig otroligt snabbt!

Måste sätta slalomet nu så kanske man kan tävla lite i höst :) Ska dock ha fokus på lydnaden nu, men varva med slalomträning skadar aldrig :)


I morgon ska vi, hela familjen gå en härlig promenad i skogen som jag och Thomas gått med hundarna i bland, halvvägs så kommer man till en liten strand med grillplats, där tänkte vi grilla lite korv och dricka varm choklad :) Barnen verkar faktiskt se fram emot det.
Sen ska William sova borta hos kompis i morgon, Viggo sover hos kompis i dag. My har spelat onlinespel och skypat med flera samtidigt ;) Det är grejjer det!

På söndag så ska mamma och jag träna i hallen en heldag för Maria. Ska bli skitkul. Maria är så bra,

Hennes hemsida: www.perfektatassar.se
Hon är verkligen vettig och till skillnad från många andra hundtränare så har hon en gedigen utbildning. 
Men nu så ska jag virka en liten stund till innan jag dyker ner i min renbäddade säng :love:

Rocco har slocknat tillsammans med William. Nikki ligger här med mig i soffan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback