Ny dag :)

En dag med mycket att göra väntar.
Vilket passar mig utmärkt!

Tränade cirkelfys i går, skitkul. Har som mål att träna 12 pass/ månad. Vilket betyder att jag behöver tre pass till nu. Har legat lite på latsidan ;)

I dag ska jag möta mamma på hundfiket klockan 12, innan det ska jag handla lite garn. Men funderar på om jag ska till gymet innan med. Blir bra.

På lördag morgon så väntar ett pass med Dans Fuego. Skitkul :)
Sen efter hundfik ska jag till BM och ta ut spiralen. Sen hem, lämna hundarna och susa vidare till jobbet och stanna där till klockan 20.

Lite bilder :)

Nikki i min virkpåse



Rocco <3



Fina Linn, glad över mössan jag virkat till henne :)



Till gymet!
Postat av: Ninnie

Urgullig mössan är!

Stella har 55 cm runt huvet, så om du vill virka en blir hon nog glad!

kram

2012-01-26 @ 20:55:31
URL: http://kulochstrul.blogg.se/
Postat av: fia

Japp Ninnie! Det kan jag fixa nästa vecka. Inhandlade några nystan vitt garn i dag :)

Då kanske vi kan passa på att fika vid överlämnandet ;)

2012-01-26 @ 22:39:47
Postat av: Ninnie

JAAA!! det blir bra!!

2012-01-27 @ 09:48:53
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback