Trötter.... :)

Upp tiiiiiiidigt i morse. Redan  klockan 6 :S
Började ju jobba 7.30 men var tvungen att gå upp för att ge hundarna en promenad så dom kan vila lite sen medans jag jobbar. Dock behövde dom inte vara ensamna, Thomas är ju hemma, men han har ju jobbat i natt så han behöver ju sova lite.

Känner mig väldigt seg nu, men är inte så många timmar kvar. Fast sen ska jag ju åka i väg till Uppsala och låta Viggo och hans kompis gå på bio.
Vet att det finns ett hundfik i Uppsala som jag skulle kunna gå till under tiden, men jag vet fan inte vart det ligger :S

När Viggo och S kom från skolan så skulle dom gå ut med hundarna en sväng i skogen. Det gillar Rocco, spåra :D hehe.
Så får väl se, kanske lämnar dom hemma sen då, men känns tråkigt. Trist dag för mina små raringar :( Har ju lovat Viggo att dom ska få äta på Max också efter. Blir rätt länge för mig att gå omkring med hundarna om dom både äter och ska på bio. Vill absolut inte lämna dom i bilen heller i Uppsala, rädd att dom blir stulna :S Vore en mardröm. Usch.

Får se hur det blir. Dom kanske får ha en lite trist dag i dag.
Postat av: Ninnie

Såg er på TV4 i morse, så fina så!

2012-01-30 @ 10:55:23
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback