Lugnet har lagt sig...

William har varit hos sin mamma över helgen, My var kvar hos oss, men i morse hämtades William hem så nu är alla samlade igen :love:

Har varit en riktigt mysig dag och barnen har varit på riktigt bra humör. My har möblerat om sitt lilla rum, blev riktigt mysigt :)

Viggo har varit på fotbollsläger i går och i dag, fortsätter tills på torsdag. Men dom sover inte över utan är där från 9 till 15.30. Han har iaf haft superskoj!

Jag jobbar sista natten nu, sen så är jag ledig, men ev så kommer jag jobba extra några ttimmar i morgon kväll, men bara kanske. Var ju så tokigt, min chef ringde mig på dagen i dag och undrade om jag kunde jobba, sa ja, för det kan och ville jag. Sen på kvällen får jag mail från fotbollslägret att det är aktivitetsdag i morgon på eftermiddagen för familj och så. Det vill ju naturligtvis jag gå på :( Så jag får prata med min chef igen i morgon bitti och kolla om hon kan få in någon annan, men går inte det så får jag ju jobba som jag sagt. Thomas, My och William kan ju åka på det där så Viggo blir glad, men jag vill ju såklart :( Dålig framförhållning av det där tycker jag verkligen.

Är jävligt less på allt regn! Hoppas på finare väder.. särskilt till Midsommar. Vi ska åka med barnen till Vätö och fira med Nina och familj + Jojjan. Ska bli supermysigt! Barnen ser fram emot att åka till landet :) 

Nä.. kom nu sol!!

Foto: Det är roligt med utställning. Roligt, roligt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback