Fullt upp!

Som vanligt känns det som!

I går ringde min chef och frågade om jag vill jobba extra i dag, så jag har jobbat från 7.30-12.30, lagom länge tycker jag ;)
Efter det så åkte jag hem och bytte om till ridkläder och red ut med Sofie :O Det var inte i går precis ;)
Nikki var med i stallet, men när vi skulle rida fick hon sitta i bilen, hon är för liten för att hänga med i vårat tempo, dessutom så skulle hon bokstavligen dö på fläcken om någon av hästarna skulle råka trampa henne :S Hua vilken mardröm.

Hur som helst så tyckte Rocco att det var suuuuuper kul! Han älskar ju att springa min lille lufs :) Sen var han ju bara föööör överlycklig över allt fint hästbajs som man kunde rulla i O:-)

Sen åkte Thomas och jag till Norrtälje, han skulle få nya linser och jag sålde min Prada kopia väska som jag lagt ut på en salu sida :) hihi.

Sen hem, kasta i sig lite mat och sen till Friskis för att stå i receptionen, har bytt, så jobbar igen ett pass nu. Är helt slut kan jag säga!! Ska bli så skööönt att lägga sig i soffan när jag kommer hem :)

Bakade iaf en god Silvia kaka till pensionärerna på jobbet :)



Snart hem... Stänger klockan 21.

Barnen åkte till sin mamma efter skolan i dag och Viggo till en kompis.

Puss på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback