Städning..

Hamnade i disskussion med sambon i dag om städning. Jag önskade väl att han kunde höja sin standart bara liiiiite.

Det roliga är att han verkligen verkar tycka att han städar jätte mycket  :S Sen när jag frågade till exempel hur många gånger han hade tex torkat av kaklet runt spisen, skåpluckor, kylen, dammat huset över huvudtaget så kom det ju fram att det var ju NOLL gånger, men det spelade ingen roll :-S FÖR HAN KLIPPER FAKTISKT GRÄSET!!! Och sen gör han MASSOR av andra saker som han tydligen inte kunde sätta ord på  :)

Sen att vi har en plutt-tomt, och det handlar om ca 5-7 ggr per år spelar ingen roll heller :) (dessutom brukar han betala barnen för att göra det)

Det är tur att han för övrigt är världens bästa livskamrat för övrigt :love:

Men han skulle bli bättre om jag också blev det (öhhhh) för han tycker tex att jag har mina virksaker utspridda. Så det tog jag mer än gärna i hand på, no more virksaker around the house ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback