I dag blir det träning!

I dag ska jag träna ihop med några från bk i nya inomhushallen i Upplands Väsby. Ska bli superkul!


Innan dess så borde jag röja lite i källaren som jag tänkt väldigt länge... Men vet inte riktigt om jag orkar :P Kanske jag borde gå och vila en stund i stället, hehe. Är så seg, i går kväll ville jag sitta uppe en stund men somnade i soffan. I kväll vill jag iaf orka sitta uppe!

Stod på Friskis i går från 17-21, så jobbade jag ju extra på jobbet på fm också. 
Pluggandet går bra med :) Är fortfarande jättekul faktist! Sen sitter jag numera med i agilitysektorn på bruksklubben. Ska vara hjälpinstruktör för en kurs som börjar snart och sen ska jag få utbilda mig till agilityinstruktör, måste ju vara säker på att jag inte går sysslolös ;)

Har tänkt att jag ska gå och träna på friskis i eftermiddag, men får se om jag hinner. Vill hinna med att laga ordentlig middag till familjen först, så får se lite när jag kommer hem från träningen. Hm... kanske borde förbereda något! :D 

Fortsätter med min trickträning med hundarna. Nikki är väldigt duktig faktiskt. Det här var det hon behövde för att poletten skulle trilla ner, träning är kul! Börjar se lite hopp om att få henne lite taggad på agility eller åtminstonde lydnad anske :) Kanske rally! Kvick får man ju säga att hon är. Sötungen!
 
Nikki hjälper till med studerandet... håller ett öga på mig så att säga ;)

 
Rocco har koll p ådet här med att slappa!
 

Nä.. nu ska jag nog ta en prommis med hundarna medans jag bestämmer mig hur jag ska göra resten av dagen  :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback