Träning igen :-)

Var i väg till Bälinge för att träna banträning för Malin Elfström. Hon är så bra!
Skit roligt var det som vanligt. Rocco var toppen duktig, när allt stämmer går det riktigt fort nu. Sen hoppar han väldigt bra. Höjden är inga problem, för som large hund får han hoppa högt, och han är ju inte vidare stor!

Här ligger han och väntar på sin tur.




När vi kom hem var han så här trött :-)



På kvällen sen firade vi fadern i huset. Lagade lövbiff med potatisgratäng. Till efterrätt blev det en blåbärs Princess, så sjukt god!

Är på jobbet nu, men efter den här natten är jag ledig. Ska hälsa på pappa i veckan och ge han en present och så ska Jojjan och jag hälsa på Mimmie och hennes nya kattunge <3 Har två träningar med Rocco i veckan också. Friskis också förstås, repan i morgon, sen ska jag hinna med ett par pass har jag tänkt.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback