Nattligt..

Ännu en jobbnatt till ändå. 
Hade en riktigt trist dag i går, fick bara sova tre timmar innan det var dags att åka till jobbet i gen för ett möte mellan 13-16.30
 
Sen var det ju bara att åka hem och lägga sig igen. 
Hatar att sova bort typ hela dagen. Åt inte ens middag med familjen bara för att jag var tvungen att vila. Blir alldeles för jobbigt att jobba annars.
 
Men men, en natt till sen är jag ledig :)

Har iaf virkat lite i dag... William ville ha en gubbe virkad, någon karaktär från ett spel tror jag. Hm, kollade på en bild och försökte likna... hoppas han blir nöjd  :)
 
Orginalet, den gula gubben

Min variant.. :P

 
 
Sen virkade jag en mössa till också :)
 
Nu ska jag plocka ihop och sen hem till sängen :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback