Bästa hunden!

Nu är jag så stolt och glad.
Blir ett litet och bildlöst inlägg. Måste bara berätta!

Nalkades ny tävling i helgen.
Först agilityklass, jag fegade lite på kontaktfälten så förlorade en del tid där, men ett felfritt och bra lopp. Så missade jag pinnen och uppklassningen med sisådär 1,5 sekund... Hehe, lite surt när det fanns lite till att ta av.
Nåväl, laddade om till hoppklassen och lille lille Rocco gör ett bra lopp. Tar slalomingången själv och jobbar klart trots att jag hamnade lite fel och inte hann med.
Däremot gjorde han en rejäl vurpa i en kort krökt tunnel och hamnade på rygg, men reste sig efter en sekunds förvirring och gasade på, bara upploppet kvar och han grejjade det!
Pinne och en fjärdeplacering :) Därmed är vi uppflyttade till klass två i hopp :) Så himla glad!
Postat av: Kersti Bums o Roxo

Vad duktiga ni är, stort GRATTIS!

2012-09-26 @ 15:02:16
URL: http://www.123minsida.se/bumspojken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback