Nattligt...

Är på jobbet!
Hundarna är hos min mamma för i morgon så ska vi till Gröna Lund! Är ericsson dagen då, så vi passar på att åka dit. Blir väldigt billigt då för en gångs skull :)
Lite tufft att jobba natten innan, men vad gör man inte..? :) Försökte byta men det gick inte.
Var i knivsta i går och tränade med Rocco. Gick väldigt bra, han tog slalomingångarna superfint och jobbade klart alla vändor.
Tränade lite kf också, men jag kan inte bestämma mig om jag ska använda mig av running eller två på två av.... Jag vill använda running för att få mer flyt och få upp fart, men det händer ofta nu att han tar ett stort galoppsprång över kf, hoppar inte, men länger över. Det är en sur femma att få på tävling.
Som det är nu måste jag vara med på kf och hejda honom lite och det förlorar tid då jag gärna skulle befinna mig längre fram i banan än just brevid honom.

Nåja.. jag får läsa på lite mer metoder att träna in en bättre running tror jag.
Har tävling i Nacka nästa helt, klass 2 :D Spännande ska det bli! Två hoppklasser.
Sen helgen efter så tävlar jag i solna i agilityklass ett... Jag hoppas jag får sista pinnen då. Skulle sitta väldigt fint.
Nu ska jag jobba vidare lite... kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback