Härliga måndag!

Nu är jag ledig en vecka :D
 
Hade svårt att komma ur sängen i dag, låg ända till 14. Föredrar att komma upp vid 12 senast om jag inte ska jobba natten som kommer.

Två pojkar kom upp i sängen när dom tyckte att det var dags för mig att gå upp ;)
 
 
När jag väl masat mig upp så gick jag ut på en promenad med hundarna. Det är rätt varmt ute, lite blåsigt, men vi höll oss mest i skogen.




Brukar ju beställa lite krimskrams från ebay, I dag dök det upp ett litet paket i brevlådan. En boll till hundarna, för det eminenta priset, 10 kr! Inklusive frakt såklart.

Wick tyckte den var superfin <3



Skulle till Sofie och dricka lite vin i kväll, men nu kom Tomas hem från sitt plugg och är magsjuk :S Känns som att jag borde vara hemma och hjälpa till med middag osv till ungarna, så han får sova, det han kan :S Dessutom kanske jag smittar. Ska iallafall i väg ett tag och stå i receptionen på Friskis ett par timmar. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback