Sovdags!

Så juvligt att komma hem från jobbet och veta att man är ledig en hel vecka framåt :D
Ska snart gå och lägga mig för att sova en stund. Får väl ställa klockan, dumt att sova för länge, så jag inte kommer i säng i kväll.

Ska eventuellt åka och hämta foder till hundarna i dag. Ger ju nu Vom og Hundemat, köttdelar och i bland standart om jag missat att tina upp eller så. Men VoH är dyrt, så tänkte prova Fodax. Är ett svenskt färskfoder. Har läst om det och verkar riktigt bra. Stor skillnad på priset också. Ska testa iallfall. Har ju inga förhoppningar egentligen att kräsna Rocco ska äta det, men värt att prova.

Wicks tramdynor var lite torra när han kom hit, nu är dom mycket finare, sen om det beror på att jag ger laxolja eller om det är VoH kan jag inte svara på.
Men det gör mig lite tveksam om jag verkligen borde byta, nu när jag ändå är så nöjd. Men skadar väl inte att testa. Fodax är ett bra foder, Så kanske är värt :)

Nu är det sängen för mig!

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback