Nu är det dags!

Nu är det dags att bli bättre. Step up my game så att säga! Nu tänker jag främst på min agility karri
är ;) 
Jag är alldeles för ojämn, har fortfarande dålig koll på var jag befinner mig i banan. Men nu är det faktiskt dags att skärpa till sig!

Är snart ett år sedan som Rocco och jag började träna på allvar. 
Gick ju en jättebra grundkurs året innan, men kom av mig helt eftersom jag tyckte slalom var svårt att lära in :P 

Men sen fick vi tillbaka suget! Shejpade in slalomet hur lätt som helst. Sen har vi försökt att köra så det ryker. Tog upp träningen i februari alltså, startade första tävlingen i april. Fem fel för att jag tog på honom vid gungan. Fem fel i slalom på hopp för att jag trodde att han gick in fel så jag började om :P
Efter det har det gått rätt bra, och jag tycker att det är så jävla kul! Rocco räcker inte helt till då jag helst av allt skulle vilja träna 7 dagar i veckan, så en till hund i Wick kunde inte bli bättre :D
 
Nu ska vi verkligen köra så det ryker! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback