Tråkdag!

Huh.. Tredje natten avklarad och en riktig tråkdag!

Kom hem, skickade ungarna till skolan. Mata och rasta hundar, sedan bums i säng. Vaknade klockan 14. Då hade Tomas redan kommit hem från skolan :) 
Åt lite frukost och sen ut med hundarna. Det var iskallt! Stod inte ut länge, så blev ingen långpromenad precis :S Men dom sprang som tokar på fältet också så dom fick nog sitt iaf :)

Sen har det inte hänt så jättemycket. Renskavsgryta med pressad potatis och lingon till middag. Riktigt supergott var det :) Har bakat ett par potatislimpor. Den är verkligen supergod. Med potatis i blir den såååå mycket saftigare och håller sig god i flera dagar. 
Jag gör bara en vanlig grunddeg för vitt bröd plus att jag slänger ner 2-4 mosade potatisar. Så smaskig. Ni måste prova :)


Nu sitter jag på jobbet. Sista jobbnatten :)
I morgon blir också en lugn dag för hundarna. Ska ta en långpromenad när jag gått upp vid 12, och sen tror jag det blir en tur till Ikea och Jysk. Killarna ska få nytt skrivbord och My behöver en ny garderob. 

Hoppas på en lugn natt :)))) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback