Träning!

Här har vardagen mest bestått av hundträning!


I söndags var jag med Rocco på banträning för Malin E. Han gick så himla bra. Träningen lades upp så bra och Rocco orkade hela passet jättefint.
Klarade alla banor utan något större problem. Ju mer engagerat och energiskt jag handlar, desto snabbare går det. Jag måste se till att sköta mig!!

Sen på måndagen var det dags för träning igen, denna gång hoppteknik med Malin igen :) Tog Wick efter som Rocco gick ett rejält pass dagen innan. 
Wick skötte sig utmärkt och är grymt rolig att köra med. Fort går det!

I går så var jag i väg med min träningsgrupp i lång-100 hallen. Vi blev bara två, så det fanns plats för fler hundar, så jag tog båda. Båda hundarna gick riktig bra, tränade lite treddle och slalomingångar. Men jag la upp mitt pass dåligt och fick inte ut så mycket som jag skulle kunna! Det är verkligen något jag behöver träna på. Planera mitt pass och tänka igenom.

Har träffat Tessan en del och vi har gått med alla hundarna i snön. Annars har det varit lugnt, Tomas pluggar ju nu, så han har varit hemma på kvällarna i stället för att ha åkt till jobbet :D och Viggo har haft lite feber i veckan så han har varit hemma ett par dagar.

 
Det är fullt hus nu. Alla barnen bor hos oss på heltid nu, det är vi väldigt glada för. 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback