Träning och trassel!

I dag var det träningsgrupp.
Men jag är helt klart inte på topp om ingen säger åt mig hur jag ska göra. Måste skärpa mig!!
Jag är alldeles för slapp och otydlig i min handling (så bra att få filmat!!) så hunden flyter ut onödigt mycket. Det ser man tydligt på filmen. Jag bara lallar med ;)
Tur att jag fick filmat! För när jag såg det så gick det verkligen upp ett ljus.

För övrigt kändes Wick jättefin.
Tränade lite tunnel in eller ut. Men Wick tycker att den inre öppningen är att föredra ;) Ska slipa lite på det helt klart. Står man framför tunneln så väljer han rätt alla gånger, men har man ett par hinder framför och kommer springande så tar han allra helst den närmast mig, och fort går det ;)

Vill ha intruktör med mig varje pass som kan piska lite på mig O:-)

Film kommer strax, håller på att ladda upp.

I dag tappade William bort sitt 3DS. Vi har ju sagt att han inte får ha med sig det till skolan, men det tog han med sig ändå, efter skolan åkte dom till sin mamma i Norrtälje och sedan när han och My gick till bussen så tappade han det :( När dom kom till bussen så märkte han det, så han sprang tillbaka och letade, My gick på bussen och åkte i väg :O Så när William kom tillbaka var både buss och My borta. Så han sprang hem till mamma igen och dom körde hem honom.
Han har ju varit jätteledsen över DSet. Så fanns inte så mycket att säga om det. Viggo sa att han kunde få låna hans och sen köpa det billigt om han ville. Så det kan han ju göra, han älskade ju sitt DS. Lite väl hård läxa, men det är som det är.

Nu håller jag på att göra frallor som får jäsa över natten, så kan jag baka dom i morgon så dom får nybakt till frukost. Något ska man väl göra när man är ledig hela veckan ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback